Mytí nohou

Mytí nohou není jen základním požadavkem hygieny, ale také – zejména v létě – efektivní ochranou proti pocení a pocitu těžkých nohou. Chodidla by měla být myta vlažnou vodou a pak důkladně osušena ručníkem. Dbejte na to, abyste chodidla, především mezi prsty, nedrhla ručníkem. To může totiž způsobit poškození, které může vést k výskytu hub a bakterií. Snažte se ošetřovat svá chodidla alespoň jednou týdně koupelí se speciální kosmetickou solí a následně aplikujte peeling.

Peeling na nohy

 

 

Peeling na nohy je stejně důležitý jako peeling na tělo. Účinně zlepšuje cirkulaci a umožňuje odstranit mrtvé kožní buňky a mozoly. Je-li prováděn systematicky, vyhlazuje hrubou kůži a výrazně změkčuje Vaše chodidla, čímž je připravuje pro řádnou hydrataci a promaštění. Dbejte na systematické odstraňování keratinizované pokožky, můžete tak výrazně zabránit vzniku zatvrdlin.

 

Hydratace a promašťování chodidel

Hydratace a promašťování chodidel je primární péče a jejím úkolem je účinně vyživovat a regenerovat epidermis. Budete-li dbát na každodenní hydrataci chodidel, vyhnete se vzniku zatvrdlin a pigmentaci. NEUTROGENA® Norská receptura Výživný krém na nohy nabízí 24 hodinovou hydrataci. Vyzkoušejte také jiné výrobky s Norskou recepturou pro péči o nohy. Zklidní popraskanou pokožku chodidel, pomáhají regenerovat s viditelnými výsledky od 1. dne.